czwartek, 5 września 2013

"Planeta Nowa 1, 2 i 3" wyd. Nowa Era

"Planeta Nowa 1, 2 i 3"  

Planeta Nowa sprawdzian
Przykładowy Test
 
Testy do działów znajdują się w pliku .doc (gr. A i B) + klucz odpowiedzi .pdf (gr. A i B)
 
Spis testów:
  Planeta Nowa 1:
 1. Podstawy geografii
2. Ruchy Ziemi
3. Atmosfera i hydrosfera
4. Wnętrze Ziemi
5. Procesy zewnętrzne kształtujące powierzchnię Ziemi
6. Pedosfera i biosfera
1. Ludność i urbanizacja
 
Planeta Nowa 2:
1. Afryka
2. Ameryka Północna i Południowa
3. Obszary okołobiegunowe
4. Australia
5. Azja
6. Europa
7. Sąsiedzi Polski 

Planeta Nowa 3:
1. Ludność i urbanizacja
2. Przegląd regionów graficznych – część I
3. Przegląd regionów graficznych – część II
4. Rolnictwo i przemysł
5. Środowisko przyrodnicze
6. Usługi



(Kliknij, aby pobrać)

16 komentarzy:

  1. Świetna stronka, długo szukałem tego

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper stronka , polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. co mam zrobic jezeli jestem orange ale mam nr w t mobile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten numer, tylko po to się podaję żeby kod aktywacyjny doszedł

      Usuń
  4. jak to poobrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij "Download" i przekieruje Cie na stronę, gdzie tylko musisz założyć darmowe konto :)

      Usuń
  5. nie przychodzą później płatne sms ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nic nie przychodziło :D

      Usuń
    2. u mnie spoko nic nie przyszło

      Usuń
  6. nie pobiera środków

    OdpowiedzUsuń
  7. nie placi sie za sms

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mam to otworzyć? Jakim programem?

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER NAPRAWDĘ TAKIE JAK NA LEKCJI :DD

    OdpowiedzUsuń